Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie udzielamy 12-miesięcznej gwarancji.

Jeśli otrzymany przez Państwa towar będzie posiadał wady techniczne, prosimy o niezwłoczne zarejestrowanie takiego zdarzenia,
w celu wyjaśnienia sprawy, poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikiem.
Towar taki należy odesłać zwykłą przesyłką pocztową na nasz adres nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej dostarczenia.

„WSZYSTKO DLA DZIECKA” DANUTA OSTOJSKA
UL. 1-go MAJA (pawilon 4)
67-100 NOWA SÓL

Reklamowany towar odesłany do nas musi być czysty.

Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który powinien zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny
z kontaktowym numerem telefonu oraz KARTĘ GWARANCYJNĄ (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Podstawą przyjęcia reklamacji jest oryginał dowodu zakupu – faktura VAT lub paragon.

Klient ponosi koszty odesłania do nas reklamowanego towaru. Nie przyjmujemy paczek przesyłanych do nas w formie przesyłki za pobraniem.

Sprzedawca towar wadliwy przyjęty do reklamacji wymieni na wolny od wad albo wadę usunie. W takim przypadku sklep „Wszystko dla dziecka” ponosi koszt wysyłki.

W przypadku, gdy dostarczone do Państwa opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności pracownika Poczty Polskiej lub kuriera spisać protokół szkody (formularz doręczyciele mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.

 

Dokumenty do pobrania:

Zgłoszenie reklamacyjne (pdf) 

Zgłoszenie reklamacyjne (doc)